October 31, 2010

I'm Tired Talking To The Mirror

Just a short update. See the title. I'm TIRED ok. Tired of what? Tired talking to the mirror. Tired talking to myself. Macam orang gila pon ada cakap sorang-sorang. Lagi sekali PCS menghantui hidupku. Ok janji ni last post pasal PCS. Korg yg asyik-asyik baca pasal PCS ni je pon mesti dah bosan kan, apetah lagi saya. Macam peribahasa tu, bahu yg memikul lagi berat dari bahu yg xmemikul. Kan2?? Ok peribahasa tu salah, janganla percaya sangat. Dah-dah back to our topic, ni betul last post pasal PCS, xtipu bro. Sebaaaab this one will be my last presentation! Yahuuuuuuuuuuuuuuuu yabedabeduuuuu~~ 

But what's the topic that I'm gonna present? Surprise!! Wait till the next entry. Ok dah menipu, tadi cakap last post pasal PCS. Xkire nak share jugak nanti pasal tajuk tu. Tunggu next post saya tau!! Byeee~


Tadaaa! Cermin bersama tuan nya. Kihkihkih!


No comments: